جزئیات مزایده 671 خودرو خارجی
منتشر شده در ۰۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۱
مالیات خودرو

سازمان امور مالیاتی کشور برای استیفای معوقات مالیاتی یک شرکت به ارزش 100 میلیارد تومان، اقدام به برگزاری مزایده 671 خودروی وارداتی می‌کند.

به گزارش خودروم، مزایده برای 671 دستگاه خودروی خارجی از امروز توسط سازمان امور مالیاتی با هدف استیفای معوقات مالیاتی یک شرکت وارد کننده خودرو با بدهی مالیاتی بیش از 100 میلیارد تومان برگزار می‌شود.

سازمان امور مالیاتی اعلام کرده است که با هدف استیفای معوقات مالیاتی یک شرکت وارد کننده خودرو با بدهی مالیاتی بیش از 10 هزار میلیارد ریال، پس از طی مراحل اجرایی، شناسایی مخفیگاه و توقیف تعداد 671 دستگاه خودرو متعلق به این شرکت با ارزش گذاری توسط کارشناسان رسمی دادگستری به مبلغ تقریبی 7000 میلیارد ریال (بدون احتساب هزینه های قانونی)، اقدام به برگزاری مزایده فروش می‌کند.

ثبت نام برای شرکت در این مزایده برای خرید، از امروز لغایت 20 دی ماه امکانپذیر بوده و بازگشایی پاکات به صورت غیرحضوری در تاریخ 25 دی ماه سال جاری صورت می پذیرد.

بر این اساس، در نخستین نوبت 671 دستگاه خودروی بازداشتی مدل 2016 صفر کیلومتر شامل 19 دستگاه هیوندای سوناتا، 55 دستگاه کیا اپتیما، 132 دستگاه هیوندای سانتافه و 465 دستگاه کیا پیکانتو به مزایده گذاشته می‌شود.

بازه زمانی تعیین شده برای اخذ نوبت بازدید خودروها از روز یکشنبه (چهارم دی ماه) لغایت روز سه شنبه (13دی ماه) است و متقاضیان می توانند با شماره گیری کد دستوری #6655665* به وسیله تلفن همراه خود از زمان بندی نوبت دهی و محل بازدید خودروها اطلاع حاصل کرده و صرفاً در مهلت مقرر نسبت به بازدید و ثبت نام اقدام کنند.

منبع: ایسنا

دسته بندی ها: تازه ها
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.