توسعه سیستم رانندگی خودکار Nullmax با استفاده از انویدیا اورین
منتشر شده در ۰۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۷

شرکت Nullmax چین به عنوان یکی از استارتاپ‌های فعال در زمینۀ توسعۀ سیستم‌های رانندگی خودکار، خبر از تکمیل روند تحقیق و توسعۀ سیستم رانندگی هوشمند خود با بهره‌گیری از انویدیا اورین در تاریخ 22 ژوئن 2022 داد.

به گزارش خودروم (khodrom.ir)، به گفتۀ Nullmax، محصولاتی که با پلتفرم اختصاصی رانندگی خودکار آنها به تولید برسند؛ دارای سه سطح قدرت محاسباتی بالا، متوسط و پایین بوده و همین موضوع یک نقطۀ مثبت در بحث توسعۀ محصول و برنامه‌ریزی برای تولید و مونتاژ انبوه خودرو است.

سیستم رانندگی هوشمند Nullmax، اولین پلتفرم هوشمند چینی مبتنی بر تراشۀ اورین(Orin) کمپانی انویدیا با قدرت محاسباتی 110tops است. این پلتفرم را می‌توان برای تردد در بزرگراه‌های بین شهری، خیابان‌های داخل شهر و پارکینگ‌ها مورد استفاده قرار داد. سیستم Nullmax قابلیت ایمن‌سازی و سفارشی‌سازی دارد و مشتریان می‌توانند سیستم ADAS را ارتقاء دهند.

به گفتۀ Nullmax، آنها پیش‌بینی می‌کنند که از سیستم رانندگی هوشمند یادشده در سال 2023 استفاده شود و نزدیک به یک میلیون خودرو از آن بهره ببرند.

باید توجه کرد که سیستم Nullmax دارای زنجیره‌ای از اتصال و بروزرسانی خودکار با بهره‌گیری از OTA بوده و چرخۀ بروزرسانی خود را تشخیص می‌دهد.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.