تصاویر جاسوسی سدان الکتریکی HiPhi Z منتشر شد
منتشر شده در ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۵

خودرویی که تصاویر آن را می بینید، HiPhi Z نام دارد و اکنون تصاویر جاسوسی آن از خط تولید به بیرون درز کرده است. سدان HiPhi Z کوپه ای تمام الکتریکی و جدید بوده و ظاهری کاملاً دیوانه وار و زیبا دارد.

به گزارش خودروم، این خودرو دومین محصول کمپانی HiPhi  چین است. HiPhi Z با کاپوتی بلند، جلوپنجره‌ای بزرگ، سقفی کشیده و بدنه‌ای کوچک و کوتاه در قسمت انتهایی عرضه خواهد شد.

برند HiPhi با عنوان Human Horizons فعالیت کرده و در سال 2019 در شانگهای چین و به عنوان یک خودروساز الکتریکی تأسیس شد. اولین خودروی این برند X HiPhi نام داشت که در سال 2020 روانه بازار شد. مدل X یک سفینه فضایی بود.

این خودرو کراس‌اووی 6 نفره و کم ارتفاع با ساختاری دیوانه‌وار و مملو از تجملات و قدرت است. نسخه تک دیفرانسیل مدل مزبور 299 اسب‌بخار قدرت دارد و نمونۀ دو موتورِ و چهار چرخ محرک آن توانی معادل 598 اسب‌بخار داشت. باتری 97 کیلووات ساعتی آن امکان پیمایش 560 کیلومتر را فراهم می‌کرد. قیمت مدل X از 92 هزار دلار شروع می‌شد. مدل HiPhi Z براساس پلتفرم نسخه X ساخته شده است.

جزئیات طراحی HiPhi Z بسیار پیچیده است؛ به خصوص قسمت عقب HiPhi Z که سقف بلند خودرو به عرشه‌ای آویزان می‌رسد. چراغ‌های عقب در وسط قرار دارند و مجموعه دیگری از چراغ‌ها و سپری مشکی و بزرگی در پایین قرار دارد. درگاه شارژ روی گلگیر عقب در سمت راست قرار گرفته و در نمونۀ مزبور از سه رنگ آبی روشن، مشکی و بنفش استفاده شده است.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.