تأسیس برند جدید نیو با ظرفیت تولید سالانه 500 هزار خودرو 
رقیب تراشی برای تسلا منتشر شده در ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۰
نیو

خودروسازی چینی نیو برای رقابت با تسلا، یک برند زیر مجموعۀ جدید با ظرفیت تولید سالانه 500 هزار خودرو تأسیس می‌کند.

به گزارش خودروم (khodrom.ir)، ولیام بن لی، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیرۀ نیو(NIO)، از ایجاد ظرفیت تولید سالانۀ 500 هزار دستگاه خودرو برای زیر مجموعۀ جدید نیو خبر داده است.

بن لی به توافق‌های کمپانی نیو با مقامات محلی منطقۀ توسعۀ اقتصادی و فناوری هفئی چین به منظور ساخت فاز دوم کارخانه آنها در پارک صنعتی خودروهای الکتریکی و هوشمند Xinqiao موسوم به نئوپارک در استان آنهویی اشاره کرده است. او از تأسیس یک برند زیر مجموعۀ جدید توسط نیو پرده برداشته و آن را یک برند با انبوهی از مدل‌ها توصیف می‌کند. به گفتۀ او برند جدید نیو رقیب مستقیم تسلا مدل 3 و مدل Y خواهد بود؛ اما 10 درصد نسبت به محصولات تسلا ارزان‌تر بوده و باتری‌های قابل تعویض دارد.

بن لی اظهار کرد که تحویل خودروهای برند جدید نیو به عنوان یکی از تولید کنندگان انبوه خودرو از نیمۀ دوم سال 2024 آغاز می‌شود. در این خودروها از معماری NT3.0 استفاده شده و مدل‌های این برند قیمتی بین 29840 تا 30000 دلار دارند.

نیو قبلاً از تشکیل یک تیم جدید برای مشخص کردن استراتژی و موقعیت برند نوظهور خود خبر داده بود و اکنون در مرحلۀ حساس تحقیق و توسعه است.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.