بیوک انویستا چینی به بازار آمریکا می‌رود
گربه وحشی در آمریکا منتشر شده در ۰۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۶
بیوک انویستا

بیوک انویستا برای بازار چین توسعه داده شده است. اکنون جنرال موتورز تصمیم دارد که این کراس‌اوور زیبا را در آمریکا هم عرضه کند.

به گزارش خودروم، در سال‌های اخیر، چین بازار مهم‌تری نسبت به آمریکا برای برند بیوک بوده است. بیوک سبد محصولات نسبتاً گسترده‌ای در چین دارد و همیشه به نظر می‌رسد که گام‌های  بعدی خود را منطقی بر می‌دارد و حالا به نظر می‌رسد که برخی از محصولات توسعه یافته آن در چین را می‌توان در بازار آمریکا هم خریداری کرد. این فقط یک حدس یا شایعه نیست؛ بلکه اطلاعات یکی از مدیران عالی رتبه جنرال موتورز در تایید ادعاهای مزبور است.

مارک رویس، رئیس این خودروساز آمریکایی طی سخنانی در زوز سرمایه‌گذاری جنرال موتورز در اوایل ماه جاری تایید کرد که بیوک برنامه‌هایی برای عرضه کراس‌اوور جدید انویستا در خاک آمریکا داد. این خودرو در تابستان سال جاری با زبان طراحی جدید، موتور احتراقی و امکاناتی مناسب رونمایی شده بود. ظاهراً جنرال موتورز در حال آماده سازی انویستا برای عرضه در ایالات متحده و در آیندهای بسیار نزدیک است.

بیوک انویستا

رویس در سخنرانی خود گفت: «این خودرو د رحال حاضر در چین تولید میشود و طراحی آن از یک گربه وحشی الهام گرفته شده است. یک وسیله نقلیه زیبا که در حال اماده شدن برای حضور در بازار آمریکا است و چیزی فراتر از یک خودروی زیبا در خط تولید بیوک خواهد بود». برای ما این به نظر می‌رسد یک تایید کلامی کاملاً واضح است؛ حتی اگر جزئیات بیشتری در این رابطه در دسترس نباشد.

بیوک انویستا

در چین انویستا از یک موتور 1,5 لیتری توربوشارژ از خانواده Ecotec استفاده می‌کند. قدرت آن چشمگیر نیست و تنها 181 اسب بخار قدرت دارد. شتاب صفر تا 100 کیلومتر آن هم 7,9 ثانیه بوده که این رقم برای یک خودرو در این کلاس قابل قبول است. موتور چهار سیلندر توان خود را به وسیله جعبه‌دنده CVT به محور جلو منتقل می‌کند. بیوک ادعا می‌کند که مصرف سوخت انویستا به ازای پیمایش هر 100 کیلومتر مسافت حدود 6,52 لیتر خواهد بود.

بیوک انویستا

از نظر ابعاد انویستا با طول 4,638 میلی‌متر و عرض 1,816 میلی‌متر بزرگتر از Encore GX است. فاصله محوری آن نیز 2,700 میلی‌متر بوده و به همین خاطر کابین جادارتری دارد. در داخل آن امکانات یمانند صفحه نمایش 10,25 اینچی و جلو آمپر کاملاً دیجیتالی وجود دارد. در چین این کراس‌اوور از سیستم ناوبری بایدو استفاده می‌کند. انتظار می‌رود که در صورت عرضه انویستا در آمریکا، نرم‌افزار و سیستم اطلاعات و سرگرمی این خودرو تغییر کند.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.