ام جی ZS اسپرت معرفی شد
همان همیشگی با تغییرات جزئی منتشر شده در ۱۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۹

ام جی نسخه اسپرت مدل ZS را معرفی کرده است.

به گزارش خودروم، ام جی نسخه اسپرت مدل ZS را معرفی کرده است. این خودروی جدید برای حضور در بخش SUVهای کوچک بازار چین طراحی شده و رسماً از تاریخ 13 جولای 2022 عرضه آن آغاز می‌شود. ام جی ZS ظاهری منحصر به فرد دارد و شخصیت خاص آن به راحتی امکان دیده شدن و شناسایی راحت آن برای خریداران و مشتریان برند MG را فراهم کرده است.

ام جی ZS اسپرت با یک رنگ خاکستری خاص معرفی شده و به رینگ‌های آلومینیومی 19 اینچی و جدید مجهز شده است. سپر جلو به شکل ویژه‌ای طراحی شده و قابلیت کنترل باد را دارد. در نقاط مختلف بدنه شاهد بهره‌گیری از نوارهایی نارنجی رنگ برای تزئین هستیم و به این ترتیب ظاهر اسپرت‌تری نسبت به مدل معمولی ZS خلق شده است.

چیدمان و طراحی محیط داخلی این خودرو شبیه به نسخه معمولی آن است؛ اما صندلی‌ها ارگونومیک‌تر بوده و علاوه بر فرمان اسپرت چرمی از صفحه نمایش لمسی 10.1 اینچی با کیفیت و وضوح بالا استفاده شده است. سیستم هوشمند ام جی ZS هم ارتقاء یافته و اکنون از سیستم هوشمند و اینترنتی Venus با هوش مصنوعی و تشخیص صدا استفاده می‌کند.

خبر دقیقی درباره پیشرانه و عملکرد فنی ام جی ZS اسپرت وجود ندارد؛ اما مدل فعلی به پیشرانه 1.5 لیتری با قدرت 118 اسب بخار و گشتاور 150 نیوتن‌متر مجهز شده و برای انتقال قدرت از جعبه‌دنده 5 سرعته CVT استفاده می‌کند. نوع دیگری از ام جی ZS با پیشرانه 1.3 لیتری توربو با قدرت 160 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر عرضه شده و از جعبه‌دنده 6 سرعته اتوماتیک برخوردار است.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.