افزایش تولید شاسی‌بلند در ایران‌خودرو
منتشر شده در ۰۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۰
لوگوی ایران خودرو

با تجهیز و توسعه خط تولید ایران‌خودروی خراسان، تا پایان سال، ظرفیت تولید خودروهای شاسی‌بلند در این شرکت افزایش می‌یابد.

به گزارش خودروم و به نقل از ایران‌خودرو، با تجهیز و توسعه خط تولید ایران‌خودروی خراسان، تا پایان سال، ظرفیت تولید خودروهای شاسی‌بلند در این شرکت افزایش می‌یابد. مدیرعامل شرکت ایران‌خودروی خراسان از برنامه تولید ۴۰ هزار دستگاه خودرو شاسی‌بلند در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از پروژه توسعه خط مونتاژ در سال جاری، علاوه بر افزوده شدن دو محصول جدید هایما ۸S و ۷X، تیراژ تولید هایما S۵ و S۷ پلاس نیز افزایش خواهد یافت.

بیژن زاهدی‌فرد عنوان کرد: این اقدام در راستای تحقق اهداف گروه صنعتی ایران‌خودرو با دو رویکرد افزایش تیراژ و ارتقای کیفیت محصولات انجام شده است. وی افزود: خط جدید مونتاژ دوی ایران‌خودروی خراسان توسط شرکت تام ایران خودرو در حال افزایش ظرفیت است که کاملا مکانیزه بوده و امکان تولید هم‌زمان چهار مدل خودروی شاسی بلند را دارد و از ابتدای آبان‌ماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل ایران‌خودروی خراسان با اشاره به افزایش تنوع تولید خودروهای شاسی‌بلند در این شرکت گفت: با افزایش تیراژ تولید خودروهای شاسی‌بلند، سهم گروه صنعتی ایران‌خودرو در بازار خودروهای شاسی‌بلند به بالای ۴۰ درصد افزایش می‌یابد. وی در ارتباط با برنامه تولید خودرو هایما ۸S در سال جاری عنوان کرد: در حال حاضر تولید نمونه اولیه این محصول جدید، به صورت SKD در حال انجام است و این خودرو در نیمه دوم مهرماه به تولید آزمایشی خواهد رسید و تولید CKD آن با داخلی‌سازی ۲۰درصدی از آبان‌ماه امسال آغاز خواهد شد.

منبع: ایران خودرو

دسته بندی ها: تازه ها
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.