اس دبلیو ام G05 پرو جدید معرفی شد
با جلو پنجره جدید و تغییرات کوچک منتشر شده در ۰۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۸

کمپانی اس دبلیو ام رسماً مدل جدید خودوری G05 پرو را معرفی کرد.

به گزارش خودروم (khodrom.ir)، خودروی G05 پرو جدید در 4 نسخه به تولید رسیده و قیمت آن بین 81900 تا 109900 یوان خواهد بود. اس دبلیو ام G05 پرو (SWM G05 Pro) تقریباً از نظر ظاهری، همانند دیگر محصولات اس دبلیو ام بوده و چهره‌ای قدیمی دارد؛ اما برخی از جزئیات تغییر کرده و این خودروساز چینی همانند گذشته از موتورهای 2 لیتری و 1.5 لیتری توربو برای مدل G05 پرو استفاده کرده است.

همان گونه که اشاره شد؛ به طور کلی ظاهر قدیمی محصولات اس دبلیو ام در خودروی جدید این شرکت هم دیده شده و فقط تغییراتی جزئی را شاهد هستیم. جلو پنجره و شمایل ورودی‌های هوا، چهره جلو را اسپرت‌تر کرده‌اند. ما شاهد تجهیز این خودرو به چندین کیت اسپرت و تعدادی از تریم‌های مشکی مات هستیم. از نظر ابعاد، محصول جدید اس دبلیو ام در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4750، 1860 و 1780 میلی‌متر اندازه دارد و فاصلۀ دو محور نیز همانند نسخۀ قبلی 2750 میلی‌متر است.

در محیط داخلی از روکشی چرمی و با دو رنگ قرمز و مشکی برای صندلی‌ها استفاده شده و فضا کاملاً اسپرت است. تزئیات جدید و دسته دنده کریستالی الماسی شکل، ظاهر کابین را زیبا‌تر کرده و ما شاهد تجهیز این خودرو به صفحه نمایش کنترل مرکزی 12 اینچی و مجهز به سیستم Ego3.0 شبکه یکپارچه هستیم.

موتور 1.5 لیتری توربو به جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه متصل شده و نسخه 2 لیتری از جعبه دنده 5 سرعته دستی استفاده می‌کند. تعلیق جلو از نوع مک فرسون بوده و سیستم تعلیق عقب از نوع پیچشی است.

گفتی است که سیف خودرو در گذشته تلاش‌هایی برای ورود نسخه معمولی G05 به ایران داشت و حتی موفق به کسب مجوز شماره‌گذاری آن شد؛ اما هیچ گاه شاهد ورود این محصول به بازار کشور نبوده و اکنون نیز سیف خودرو کاملاً به حاشیه رفته و با مشکلات فراوانی دست و پنج نرم می‌کند.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.