آواتار پلتفرم CHN را نمایش می دهد
با حمایت چانگان، هوآوی و CATL منتشر شده در ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۰

کمپانی آواتار با رونمایی از مدل 11 و 011 خود در نمایشگاه چونگ کینگ، پلتفرم CHN را نمایش می‌دهد.

به گزارش خودروم (khodrom.ir)، آواتار نام یک خودروساز جدید چینی با تمرکز بر انرژی‌های پاک است. این خودروساز به وسیلۀ چانگان، هوآوی و CATL حمایت شده و براساس گزارش‌های منتشر شده؛ این خودروساز تازه نفس نسل جدید پلتفرم SEV خود با نام CHN را در نمایشگاه خودروی چونگ کینگ به نمایش خواهد گذاشت.

براساس گزارش منابع آگاه، کمپانی آواتار تکنولوژی اولین محصول خود را با استفاده از پلتفرم CHN ساخته و قرار است که در نمایشگاه خودروی چونگ کینگ از آواتار 11 و نسخۀ خاص آواتار 011 رونمایی کند. این برند با پلتفرم جدید خود، قدرت محاسباتی بیشتر، ویژگی‌های شارژ با ولتاژ بالا و… را به نمایش می‌گذارد. کمپانی آواتار پیش فروش مدل 11 را از تاریخ 20 می 2022 آغاز کرده است.

آواتار به طور خاص مورد توجه سه کمپانی بزرگ چینی قرار گرفته است. چانگان از همکاری هوآوی با آواتار پرده برداشته و می‌گوید که هوآوی 1 هزار مهندس برتر سیستم‌های رانندگی هوشمند را به منظور ساخت و توسعۀ آواتار 11 برای معرفی در نمایشگاه چونگ کینگ، به همکاری با مهندسان کمپانی آواتار ترغیب کرده است.علاوه بر این، هوآوی از خرده فروشی‌های خود به منظور بازاریابی و فروش محصولات آواتار استفاده خواهد کرد.

آواتار اخیراً رشد بسیار سریعی داشته و علاوه بر تمرکز برروی ساخت خودروهای پاک، اکنون مجوز ساخت ایستگاه‌های شارژ سریع یکپارچه را دریافت کرده و در حال برنامه‌ریزی برای ساخت زیرساخت‌های مورد نیاز برای شارژ خودروهای الکتریکی و فروش آنها است.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.