کپی برداری چینی ها از فورد برانکو با تانک 300 فرانتیر
منتشر شده در ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۰

خودروسازان چینی عاشق تولید میلیون‌ها نسخۀ خاص و ویژه از مدل‌های مختلف خودروها و محصولات خود هستند و حالا برند تانک با تولید مدل تانک 300 فرانتیر به سُنت خودروسازان چینی وفادار مانده است.

به گزارش خودروم، تانک به عنوان زیر مجموعۀ خودروسازی بزرگ گریت‌وال، مدل جدید خود را براساس تانک 300 سیتی ادیشن (Tank 300 City Edition) ساخته است. در این خودرو که تانک 300 فرانتیر (Tank 300 Frontier Edition) نام دارد؛ قوس روی چرخ‌ها، آینه‌های جانبی، جلوپنجره و رینگ‌ها مشکی رنگ بوده و از میله‌های حفاظتی پهن و مشکی رنگ استفاده شده است.

تانک 300 فرانتیر، لاستیک‌های بزرگ‌تری دارد و برروی کاپوت دریچه‌های هوا نصب شده‌اند. همچنین یک نوار ضد الکتریسیته ساکن و استاندارد در کارخانه و زیر سپر جلو نصب شده و در واقع باید گفت که این خودرو برای پیمودن مسیرهای سخت و بیراه‌نوری بسیار آماده به نظر می‌رسد. در این خودرو سیستم تعلیق، ورودی‌های هوا، دریچه‌های هوای روی کاپوت، جلوپنجره، سپرها، چرخ‌ها، میله‌های محافظ و باربند بازطراحی شده و برای عبور از مسیرهای آفرودی آماده شده است.

تانک 300 در تمام نسخه‌ها به جز نمونۀ سایبرتانک، با قیمت 29 هزار تا 45 هزار دلار معامله می‌شود و کیفیت سواری در تمام آنها تقریباً یکسان خواهد بود. تنها نکتۀ مهم و وجه تمایز تمام مدل‌های تانک را باید، تفاوت‌های ظاهری دانست که این رویکرد در میان خودروسازان چینی رایج است.

در واقع تمام تانک‌های 300 برروی یک پلتفرم ساخته شده و از موتور 2 لیتری توربوشارژ  با قدرت 227 اسب‌بخار و گشتاور 387 نیوتن‌متر استفاده می‌کنند. این موتور قدرت خود را توسط یک جعبه دنده 8 سرعته و اتوماتیک به تمام چرخ‌ها منتقل کرده و راننده می‌تواند از حالت‌های  2H، 4H و 4L رانندگی استفاده کند.

این نسخه اواخر ماه جاری میلادی وارد بازار چین شده و قیمت آن حدود 40 هزار دلار خواهد بود.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.