کانتیننتال در موتویز چین سرمایه‌گذاری کرد
منتشر شده در ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۱

توسعه دهنده سیستم های رانندگی خودکار چین به نام موتویز، از سرمایه گذاری استراتژیک گروه کانتیننتال در این کمپانی خبر داد.

به گزارش خودروم، موتویز و کانتیننتال نیروهای مشترکی را برای توسعه راه حل‌های حمل و نقل هوشمند با توجه به سناریوهای موجود در ترافیک‌های کشور چین و ضرورت صرفه‌جویی در هزینه‌ها به کار خواهند گرفت. سیستم جدید آنها شامل مدل‌های مختلف خودروهای سواری  بوده و تمام خودروهای ارزان و یا گران قیمت را پوشش می‌دهد.

برنامه‌های دو شرکت، چند منظوره بوده و با هدف کاهش هزینه، صرفه‌جویی و افزایش امنیت پیشرفت خواهد داشت. سیستم نهایی شامل پلتفرمی متشکل از تراشه‌های محاسباتی اصلی برای انطباق‌پذیری بیشتر آن با سطوح بالاتر در واکنش‌ها و رخدادهای مرتبط به عملکرد سیستم رانندگی خودکار بوده و قابل ارتقاء است.

موتویز سیستم مشترک خود با کمپانی کانتیننتال را پس از توسعه، در سال 2023 در مقیاس بزرگ و برروی مدل‌های مختلف خودروهای سواری با برندهای چینی آزمایش خواهد کرد.

موتویز در سال 2015 تأسیس شد و یک شرکت فعال در حوزۀ رانندگی هوشمند و پلتفرم‌های تراشه‌ای تعبیه شده در خودروها، هوش مصنوعی و فناوری‌های رانندگی خودکار در بخش‌های مسافری و تجاری است. موتویز دارای الگوریتم های رانندگی خودکار و سیستم‌های سخت‌افزاری کامل و مطابق با سطح 1 تا سطح 4 رانندگی خودکار است.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.