کارخانه مدرن BMW در چین افتتاح می شود
منتشر شده در ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۰

کمپانی BMW یکی از مهم‌ترین و مدرنترین کارخانه‌های خود را که با استفاده از فناوری‌های مجازی مدیریت خواهد شد؛ بزودی در منطقۀ شن یانگ افتتاح خواهد کرد.

به گزارش خودروم (khodrom.ir)، کمپانی BMW اعلام کرده است که کارخانۀ لیدا در شن یانگ استان لیائونینگ چین به عنوان سومین کارخانۀ غول خودروسازی اروپا در منطقه مزبور، از تاریخ 23 ژوئن 2022 فعالیت خود را آغاز میکند.

کارخانه لیدا مطابق با استراتژی تولید BMW موسوم به Ifactory ساخته شده و جدیدترین استاندارهای روز جهان را در زمینۀ انعطافپذیری، کارایی، تداوم و به کارگیری تجهیزات دیجیتالی دارا hsj و مسیر جهانی ساخت خودروهای برقی توسط BMW را هموار میکند. استراتژی مزبور در تمام کارخانه‌های BMW در سراسر جهان به کار گرفته شده و سه کارخانۀ کامل خودروساز آلمانی به همراه یک کارخانۀ تولید انرژی در شن یانگ را نیز شامل میشود.

کارخانه‌های شن یانگ BMW یکی از بهترین مجموعههای هماهنگ و انعطافپذیر یکی از بزرگان صنعت خودروسازی جهان هستند. به عنوان مثال، کارخانۀ 10 سالۀ Tiexi که 12 مدل از محصولات BMW را تولید می‌کند؛ حجم تولید در منطقۀ شن یانگ را در طول شش سال از 100 میلیون خودرو به 400 میلیون دستگاه رساند.در همین حال، کارخانۀ دادونگ نیز مشغول تولید خودروهای احتراقی، پلاگین هیبریدی و برقی است.

کارخانۀ لیدا نماد تمرکز BMW برروی فناوری‌های جدید و مجازی‌سازی است. این کارخانه اولین مجموعۀ BMW است که تمام فرایند ساخت آن به واسطۀ فناوری‌های شبیه‌سازی مجازی طی شده است. این فناوری به BMW کمک کرد که طراحی، برنامه‌ریزی، تعمیر و نگهداری تجهیزات و… را از راه دور مدیریت کند.

لازم به ذکر است که مدل جدید BMW i3 در کارخانۀ لیدا به تولید می‌رسد.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.