چری نسخه‌ای خاص از تیگو 7 پلاس را معرفی کرد
زرد فسفری به یاد سنت‌های چینی! منتشر شده در ۰۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۶

چری نسخه‌ای ویژه به نام Concubine Yellow را در تعداد محدود 777 دستگاه برای مدل تیگو 7 پلاس و با قیمت 105900 تا 117900 یوان عرضه کرده است.

به گزارش خودروم (khodrom.ir)، نسخۀ خاص چری تیگو 7 پلاس با الهام از نوعی موسیقی و آداب سنتی سلسلۀ تانگ در چین نامگذاری شده و در نمای بیرونی و فضای کابین آن از کیت‌های اسپرت و زرد فسفری استفاده شده و به این ترتیب ما شاهد جلو پنجره‌ای زیبا و کابینی اسپرت هستیم. همچنین کالیپرهای ترمز نیز با رنگ زرد فسفری تزئین شده‌اند.

نسخۀ Concubine Yellow تیگو 7 پلاس در دو مدل عرضه می‌شود. نسخۀ اول از موتور 1.5 لیتری توربو و جعبه دندۀ CVT استفاده می‌کند. قدرت و گشتاور نسخۀ یادشده، 154 اسب بخار و 230 نیوتن‌متر بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن در هر 100 کیلومتر پیمایش به 6.8 لیتر می‌رسد. نسخۀ دوم از موتور 1.6 لیتری توربو با جعبه دندۀ 7 سرعته دوکلاچه استفاده کرده و حداکثر قدرت آن 194 اسب بخار با گشتاور 290 نیوتن‌متر است و میزان مصرف سوخت ترکیبی آن در هر 100 کیلومتر 6.6 لیتر خواهد بود.

نسخه 1.5 لیتری از لاستیک‌های 18 اینچی استفاده می‌کند و چری در نسخۀ 1.6 لیتری از رینگ‌های 19 اینچی بهره می‌برد. علاوه بر این، نسخۀ 1.6 لیتری به سیستم هوشمند صرفه‌جویی در مصرف سوخت، تهویه مطبوع خودکار و دو منطقه‌ای، ورود بدون کلید و سیستم تصفیه هوا از راه دور و… مجهز شده است.

هر دو نسخه به شکل استاندارد از صفحه نمایش دوگانۀ هوشمند 24.6 اینچی، به علاوۀ صفحه نمایش لمسی سیستم تهویۀ مطبوع با ابعاد 8 اینچ و بلندگوهای سفارشی سونی بهره می‌برند. از نظر اتصال و هوشمندی، نسخۀ ویژه تیگو 7 پلاس به سیستم لیون ژیانگ 4 مجهز شده و با استفاده از OTA بروزرسانی می‌شود. همچنین امکان استفاده از برنامه سرگرمی خودرو Volcano در تیگو 7 پلاس فراهم شده است.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.