ون وولینگ جیاچن با قدرت 147 اسب بخار معرفی شد
با ظرفیت حمل 7 سرنشین و موتور جنرال موتورز منتشر شده در ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۷

جوینت ونچر GM، وولینگ و سایک با همکاری یکدیگر، خودروی 7 نفره و MPV جیاچن را معرفی کرده‌اند. وولینگ جیاچن به طور رسمی از تاریخ 15 ژوئن 2022 با قیمتی معادل با 10 هزار تا 15 هزار دلار راهی بازار چین شده است.

به گزارش خودروم، وولینگ خودروی جیاچن را در پنج نسخه به تولید رسانده و مشتریان توان سفارش آن در پنج رنگ متفاوت را دارند. جیاچن خانواده‌ها را هدف قرار داده و برروی استقبال مشتریان خانواده دوستِ خود حساب باز می‌کند.

ابعاد وولینگ جیاچن 1760/1820/4785 میلی‌متر بوده و فاصلۀ محوری آن 2760 میلی‌متر است. نمای جلو طراحی ساده‌ای دارد و در این بخش از چراغ‌ها و جلوپنجرۀ چند ضلعی به همراه نوارهای V شکل و مشابه با لوگو وولینگ و نمای کرومی جلوپنجره استفاده شده است. در جیاچن از نمای کناری، شاهد به عقب کشیده شدنِ خط بدنه از ستون A هستیم.

کابین جیاچن به طور گسترده‌ای با بهره‌گیری از چرم مصنوعی تزئین شده و در این قسمت شاهد به کارگیری یک صفحه نمایش مرکزی 10.25 اینچی به همراه فرمان چند منظوره با عناصر تزئینی و نقره‌ای رنگ هستیم. در کنسول مرکزی، دسته دندۀ خلبانی، دو جا لیوانی، یک کپسول کوچک برای قرار دادن اشیاء و سوکت USB دیده می‌شوند. از نظر ایمنی وولینگ جیاچن به 4 کیسه هوا در جلو مجهز بوده و دارای سیستم کنترل پایداری الکترونیکی و فرمان برقی Nexteer است.

سیستم عامل لینک (Ling OS) وظیفۀ نظارت بر وضعیت خودرو را برعهده دارد و اشتراک‌گذاری به وسیلۀ بلوتوث و کنترل تهویۀ مطبوع از راه دور را ممکن می‌کند. همچنین جیاچن به سیستم کنترل صوتی برروی فرمان، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای و ترمز دستی برقی مجهز شده است.

جیاچن سه ردیف دارد و چینش صندلی های آن 2، 2، 3 است. فاصلۀ بین هر ردیف 80 میلی‌متر بوده و صندلی‌های ردیف وسط و عقب در مجموع 800 میلی‌متر فضای کافی برای قرار دادن پا دارند. همچنین 23 فضای ذخیره‌سازی مختلف در داخل خودرو قرار گرفته و ردیف‌های میانی و عقب دارای خروجی‌های تهویه مطبوع مستقل هستند. می‌توان صندلی‌های عقب را خواباند و فضای ذخیره‌سازی بار را افزایش داد.

وولینگ جیاچن به پیشرانۀ 1.5 لیتری با قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر مجهز شده و توان آن به وسیلۀ جعبه‌دنده 8 سرعتۀ CVT به محور جلو منتقل می‌شود. موتور مزبور در چین ساخته شده؛ اما تحت لیسانس جنرال موتورز بوده و به همین خاطر لوگوی جنرال موتورز برروی آن نقش بسته است. مصرف سوخت ترکیبی وولینگ جیاچن 7.2 لیتر در هر 100 کیلومتر پیمایش خواهد بود.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.