هونگچی N701 ، لیموزین جدید دولت چین شد
خودرویی مرموز و ناشناخته منتشر شده در ۱۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۲

به تازگی رئیس جمهور چین از خودرویی جدید به نام هونگچی N701 در سفر به هنگ کنگ استفاده کرده است.

به گزارش خودروم، هونگچی N701 لیموزین جدید دولت چین است. این خودروی بزرگ در سفر رئیس جمهور چین، شی جین پینگ به هنگ کنگ در تاریخ 1 ژوئیه 2022 دیده شد. جلوپنجره کرومی غول پیکر، چراغ‌های بزرگ و زیبا، سقف کشیده و نگهدارنده‌های میله‌های پرچم در گلگیرهای جلو نظر ما را به خود جلب می‌کنند.

هونگچی N701 احتمالاً پنج متر طول دارد و ستون B و قسمت عقب آن بسیار کشیده و بزرگ هستند. کاپوت بسیار بلند است اما برآمدگی کمی برروی آن دیده می‌شود و برروی کاپوت و گلگیرهای جلو تزئینات هونگچی معروف به پرچم قرمز را می‌توان دید. جلو پنجره کاملاً زیبا و یک دست و بدون قوس‌های اضافی است و نواری کرومی از جلوپنجره تا بالای چراغ های جلو کشیده می‌شوند. در قسمت عقب دو لوله اگزوز، آنتن باله کوسه‌ای سقف و شیشه‌ای بزرگ را می‌بینیم. معمولاً لیموزین‌های تشریفاتی شیشه‌های عقب کوچک و باریکی دارند تا از سرنشینان در برابر شلیک گلوله یا پرتاب اشیاء خطرناک محافظت کنند؛ اما باید توجه داشت که این محصول یک خودروی زرهی لوکس است.

کد N701 مانند یک اسم رمز است؛ چون هنوز نام واقعی این خودرو مشخص نشده و شاید هیچ وقت ندانیم که خودروی مزبور با چه نامی شناخته می‌شود. هونگچی تنها 50 نمونه از این خودرو را تا 10 سال آینده به تولید می‌رساند. مشخصات فنی این لیموزین‌های دولتی معمولاً محرمانه است؛ اما می توان حدس زد که از پیشرانه‌های V12 یا V8 در زیر کاپوت خود استفاده می‌کنند. هونگچی معمولاً در خودروهای تشریفاتی دولت چین از دو پیشرانه مزبور بهره برده و به عنوان مثال در شاسی بلند هونگچی LS7 هم از پیشرانه 4 لیتری V8 توربوشارژ با قدرت 360 اسب بخار و گشتاور 550 نیوتن‌متر استفاده کرده بود.

احتمالاً لیموزین جدید دولت چین، جایگزین هونگچی L9 است. خودروی مزبور در سال 2009 عرضه شده بود و از موترو 6 لیتری V12 با قدرت 408 اسب بخار استفاده می‌کرد.

دسته بندی ها: تازه ها منتخب
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.