هوآوی با چری و جک همکاری می کند
منتشر شده در ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۶

منابع آگاه در یک رسانۀ چینی فاش کردند که براساس گزارش‌های دریافتی، کمپانی هوآوی چندین قرارداد را با خودروسازان چینی و به منظور توسعۀ و ساخت خودروهای هوشمند منعقد کرده است.

به گزارش خودروم همکاری با هوآوی (HUAWEI) به عنوان یک شرکت فعال در زمینۀ فناوری اطلاعات و ارتباطات در سه سطح ممکن خواهد بود. سطح یک اینساید نام دارد که حاصل آن محصولاتی مانند ARCFOX αS HI است. سطح دوم اسمارت سلکشن نامیده شده و حاصل آن مدلی همانند SERES SF5 خواهد بود. سطح سوم به منظور تأمین قطعات خودرو است و شامل سنسورهای هوشمند و سیستم عامل هورمونی هوآوی است.

همکاری از طریق الگوی هوشمند هوآوی به این معنی است که این کمپانی به طور عمده در فرآیند طراحی، عرضه و توزیع مدل نهایی خودروهای تولیدی مشارکت خواهد داشت و هوآوی خودروها را از طریق فروشگاه‌های آفلاین خود به نمایش گذاشته و می‌فروشد. در طول فرآیند همکاری، نقش خودروسازان بیشتر در حوزۀ پلتفرم، تحقیق و توسعه و ساخت وسایل نقلیۀ پر رنگ‌تر است.

اکنون هوآوی پروژه‌های اسمارت سلکشن خود را علاوه بر ایرفاکس، با دو کمپانی جک و چری دنبال خواهد کرد. هوآوی دو مدل مشترک با چری به تولید می‌رساند و جک و ایرفاکس هم در زمینۀ ساخت یک محصول مشترک همکاری خواهند کرد.

البته هوآوی، جک و چری تاکنون هیچ واکنشی نسبت به گزارش‌های یاد شده نداشته و پاسخی از جانب آنها دریافت نشده است. در حال حاضر گروه خودروسازی سوکون (Sokon) تنها شریک هوآوی در سطح اسمارت سلکشن بوده و سه مدل مشارکتی را روانه بازار کرده است که از آن جمله باید به SF5 و   AITO M5 اشاره کرد. تحویل AITO M5 به مشتریان از مارس 2022 آغاز شد و حجم فروش آن تا پایان ماه می به 11296 دستگاه رسیده است.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.