هایفای پرفروش ترین خودروساز لوکس و الکتریکی چین شد
منتشر شده در ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۱

سازنده خودروهای الکتریکی لوکس هایفای و متعلق به شرکت Human Horizons چین، موفق به ثبت رکورد جدیدی در فروش ماهیانه شد و در ماه می پرفروش‌تر از سایر خودروسازان الکتریکی چین ظاهر شده و توانست خودروهای گران قیمت خود را با ارزشی بالاتر از 74 هزار دلار بفروش برساند.

به گزارش خودروم، هایفای (hiphi) در پنج ماه نخست سال 2022، مدل‌ هایفای Xs  را به عنوان تنها محصول خود در بازار چین به فروش رساند و برای چهارمین بار توانست پرفروش‌ترین خودروساز الکتریکی و لوکس بازار چین در بازۀ قیمتی بالاتر از 74 هزار دلار باشد.

براساس گزارش کمپانی هایفای، این شرکت بیش از 6 هزار هایفای X را با میانگین قیمت 104 هزار دلار در طول یکسال گذشته به فروش رسانده است.

هایفای اکنون نزدیک به 50 نمایشگاه اختصاصی به نام هایفای هاب در 26 شهر چین تأسیس کرده و شبکه خدمات پس از فروش آن با 76 شعبه در 57 شهر چین گسترش یافته است. هایفای از ماه می 2021 تحویل محصول به مشتریان را آغاز کرد و توان تحویل خودرو در 32 استان چین را دارد.

اخیراً مرکز تحویل و خدمات اختصاصی هایفای با نام Qingdao به بهره‌برداری رسیده و به اولین مرکز یکپارچه هایفای در استان شاندونگ تبدیل شده است. انتظار می‌رود که دومین مدل تولیدی این برند در نسخه GT و Z تا پایان سال به مشتریان چینی تحویل داده شوند.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.