نمایشگاه برند چینی وویا در نروژ افتتاح شد
منتشر شده در ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۸

وویا نام برند تازه نفس و درجه یک گروه خودروسازی دانگ‌فنگ بوده و برروی ساخت و توسعۀ خودروهای پاک تمرکز دارد. این برند اکنون موفق به افتتاح اولین نمایشگاه خود در خارج از خاک چین و در شهر کلینگبرگت واقع در کشور نروژ شده و به این ترتیب رسماً وارد بازار اروپا شده است.

به گزارش خودروم، اولین مدل صادراتی برند وویا به اروپا، وویا فری (VOYAH FREE) نام دارد. این خودرو اولین محصول برند وویا در چین است. وویا فری با آب و هوای جغرافیای نروژ سازگار بوده و به دلیل حفظ استانداردهای محیط زیستی، تقاضا برای خرید چنین خودروهایی در بازار سطح بالای اروپا بسیار زیاد است.

به گفته وویا، علاوه بر عملکرد ایده‌آل و پایداری باتری، وویا فری قدرت  فوق‌العاده‌ای در مقایسه با سایر رقبا دارد. در وویا فری سیستم تعلیق بادی 100 میلی‌متری نصب شده و این شاسی‌بلند خوش چهره دارای سیستم چهار چرخ متحرک هوشمند و چهار حالت اقتصادی، راحت، سطح بالا و مناسب برای عبور از جاده‌های آفرودی را در اختیار رانندگان گذاشته و به خوبی با شرایط ترافیکی و سبک زندگی مردم نروژ سازگار خواهد بود.

نمایشگاه اسلو مفهوم برند وویا و سادگی، آرامش و بخشش آن را به مخاطبین نروژی نمایش خواهد داد. دکوراسیون این نمایشگاه با الهام و ترکیبی از سبک زندگی مردم نروژ و عناصر سنتی چینی طراحی شده است.

مشتریان وویا در نروژ اکنون می‌توانند برای تست درایو از نمایندگی این برند وقت قبلی بگیرند. خریداران وویا فری در نروژ خودروهای خود را در اواخر سال 2022 تحویل خواهند گرفت.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.