نسخه جدید جک J4 چه ویژگی‌هایی دارد؟
منتشر شده در ۲۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۰

کرمان موتور تا اواخر شهوریور ماه 1401، نسخه جدید و بهبود یافته جک J4 را عرضه می‌کند.

به گزارش خودروم، شرکت کرمان موتور به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان خصوصی کشور، در راستای اجرای استانداردهای ملی صنعت خودروسازی ایران، دست به کار شده و بزودی نسخه بروز شده جک J4 را عرضه خواهد کرد.

بر این اساس، کرمان موتور جک J4 را به سیستم کنترل پایداری الکتریکی یا ESC مجهز کرده و به این وسیله قدمی به منظور بهبود ایمنی یکی از محصولات خود برداشته است. سیستم مزبور از انحراف خودرو هنگام گردش به چپ یا راست جلوگیری کرده و تأثیر زیادی در جلوگیری از بروز حوادث دارد.

علاوه بر این، کرمان موتور به سراغ سیستم ترمز جک J4 رفته و به منظور ارتقاء عملکرد و بهبود ایمنی تغییراتی را اعمال کرده و به جای استفاده از ترمزهای کاسه‌ای در محور عقب، از نوع دیسکی استفاده شده و به این ترتیب جک J4 در هر چهار چرخ به ترمزهای دیسکی مجهز شده است. این اقدام عملکرد خودرو را بهتر کرده و زمان اجراء فرامین راننده را کوتاه‌تر می‌کند.

همچنین کرمان موتور با توجه به لزوم تجهیز خودروهای جدید به چراغ‌های رانندگی در روز یا دی‌لایت DAL، جک J4 را به موارد مزبور تجهیز کرده و علاوه بر آن سیستم راهنمای نشانگر تعویض دنده یا GSI را به ارزان‌ترین محصول خود آورده است. نسخه جدید جک J4 با همان موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه و حجم 1.5 لیتر عرضه شده و مانند سابق 103 اسب بخار قدرت و 146 نیوتن‌متر گشتاور داشته و از جعبه دنده CVT استفاده می‌کند و تا اواخر شهریور ماه جایگزین نسخه قبلی خواهد شد.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.