مرسدس بنز به رکورد تولید 4 میلیون خودرو در چین رسید
منتشر شده در ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۷

در 13 ژوئن 2022، نخستین بنز EQE ساخت چین و 4 میلیونُمین خودروی شرکت خودروسازی پکن بنز (BBAC) از خط تولید خارج شد.

به گزارش خودروم، به گفته شرکت پکن بنز، فرایند تولید 1 میلیون دستگاه خودروی بنز 21 ماه طول کشید و این شرکت توانست در این مدت آمار تولید خودروهای خود را از 3 میلیون دستگاه به 4 میلیون خودرو برساند و این سرعت عملی قابل توجه است. در سه ماهۀ اول سال 2022، شرکت پکن بنز با سرمایه‌گذاری مشترک مرسدس‌بنز و گروه بایک، شاهد خروج 4 میلیونُمین خودروی خود از خط تولید بود.

شرکت BBAC برای نمایش عزم خود در تولید خودروهای برقی و بدون آلایندگی، از سال 2021 تولید EQB و EQA الکتریکی را آغاز کرد. تجربیات و تکنیک‌های تولید دو مدل مزبور به شرکت پکن بنز کمک کرد تا مدل الکتریکی EQE را هم به تولید برساند. مدل EQE کاملاً جدید بوده و براساس پلتفرم نسل جدید خودروهای الکتریکی مرسدس‌بنز ساخته می‌شود.

مدل EQE در کارخانه Shunyi BBAC و مطابق با آخرین استانداردهای جدید تولید خودروهای بنز در سطح جهان ساخته می‌شود و به استراتژی خودروساز آلمانی مرسدس‌بنز با نام Cars Operations 360 کاملاً پایبند است.

باتری‌های نصب شده برروی EQE در کارخانۀ باتری BBAC ساخته می‌شوند. باتری‌های یادشده دارای چگالی انرژی بیشتر و پیشرو در صنعت بوده و از سیستم خنک کننده آبی با کارایی بالا پشتیبانی می‌کنند.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.