قیمت و شرایط فروش فوتون تونلند اتوماتیک در بهمن 1401
منتشر شده در ۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۲
فوتون تونلند اتوماتیک

قیمت و شرایط فروش فوتون تونلند اتوماتیک G7 در بهمن 1401 توسط ایران خودرو دیزل اعلام شد.

به گزارش خودروم، ایران خودرو دیزل قیمت و شرایط فروش فوتوند تونلد اتوماتیک در بهمن 1401 را اعلام کرد. بر این اساس قیمت فوتون تونلند G7 اتوماتیک 1 میلیارد و 238 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

خریداران این محصول ابتدا و در مرحله اول 608 میلیون تومان به ایران خودرو دیزل پرداخت کرده و در مرحله بعدی ثبت نام نیز 600 میلیون تومان دیگر به حساب این شرکت واریز می‌کنند.

در طرح شرایط فروش فوتون تونلد اتوماتیک در بهمن 1401 سود انصراف سالانه 10 درصد و جریمه سالانه تاخیر در تحویل 14 درصد در نظر گرفته شده است. خودروهای خریداری شده در اسفند ماه 1401 به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

شرایط فروش فوتون تونلند اتوماتیک در دی 1401

از مهم‌ترین شروط ثبت نام این خودرو ثبت نام برای اشخاص با یک کد ملی، سن بالای 18 سال و گواهینامه رانندگی است. هر شخص نیز تنها قادر به ثبت نام یک دستگاه خودرو است.

فوتون تونلند اتوماتیک دارای استاندارد یورو شش بوده و از تمامی استانداردهای 85 گانه برخوردار است. پیکاپ دارای گیربکس اتوماتیک هشت سرعته، موتور دوهزار سی سی مجهز به توربو شارژ، توان 235 اسب بخار، گشتاور 360 نیوتن متر و گیربکس ZF هشت سرعته و به صورت چرخ محرک در حالت‌های 4H، 4L، 2H  و اتوماتیک است.

سیستم پایداری و ترمز  این خودرو موجب ارتقای امنیت آن شده است، پیکاپ فوتون اتوماتیک دارای سیستم‌های کنترل سرعت در سر پایینی، کنترل الکترونیکی پایداری، نگه‌دارنده خودرو در سربالایی و کنترل کش داشبورد با طرح جدید، قابلیت تعویض دنده در پشت فرمان، دوربین 360 درجه، سیستم هشدار برخورد از جلو، رادار تشخیص نقاط کور، کی‌لس، دی‌لایت که منطبق با استانداردهای 85 گانه است از دیگر مشخصات این محصول است.

قیمت فوتون تونلند اتوماتیک چه قدر است؟

قیمت فوتون تونلند G7 اتوماتیک 1 میلیارد و 238 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

مشخصات فنی فوتون تونلد اتوماتیک چیست؟

این پیکاپ دارای گیربکس اتوماتیک هشت سرعته، موتور دو هزار سی سی مجهز به توربو شارژ، توان 235 اسب بخار، گشتاور 360 نیوتن متر و گیربکس ZF هشت سرعته و به صورت چرخ محرک در حالت‌های 4H، 4L، 2H  و اتوماتیک است.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.