قیمت سورن پلاس جدید با مولتی مدیا اعلام شد
منتشر شده در ۰۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۶
سورن پلاس

گروه صنعتی ایران خودرو با انتشار فهرست بهای مصوب محصولاتش، قیمت سورن پلاس جدید با مالتی مدیا اعلام شد.

به گزارش خودروم و به نقل از اسب بخار، قیمت مصوب سورن پلاس جدید با مالتی مدیا ۲۴۹ میلیون و ۲۵۳ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است. نسخه جدید سورن پلاس چیدمان جدیدی را در بخش کنسول میانی داشبورد دارد و نمایشگر لمسی با قابلیت اتصال مستقیم به تلفن همراه به آن اضافه شده است. در این تغییرات شاهد هستیم که پنل تهویه اتوماتیک سورن پلاس تغییر کرده و مانند نسخه های اولیه این سدان شده است.

مولتی مدیا سورن پلاس جدید

در حال حاضر ایران خودرو تبریز تولید سورن پلاس را با تیپ های ۵۷۵۲۲ و ۵۷۵۲۳ ادامه می دهد که هر دو تیپ جدید این سدان اقتصادی، به نمایشگر لمسی مجهز هستند. تفاوت این دو تیپ در دوربین عقب و آنتی ترپ و پاور ویندوز است. در تیپ ۵۷۵۲۲ سورن پلاس دوربین عقب دیده می شود و در تیپ ۵۷۵۲۳ این آپشن وجود ندارد، اما سیستم آنتی ترپ و پاور ویندوز بر روی آن نصب شده است.

سورن پلاس کد ۵۷۵۲۲ و ۵۷۵۲۳ چه مشخصاتی دارد؟

این خودرو به پیشرانه EF7 مجهز است که با حجم ۱۶۴۶ سی سی، ۱۱۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۵۹ نیوتن متر از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو می رساند. کروز کنترل، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، تهویه اتوماتیک، سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز، بال تزئینی روی درِ صندوق عقب، پشتی برقی صندلی های جلو، رینگ های آلومینیومی ۱۵ اینچی، طرح دکوراتیو جدید، کامپیوتر سفری جدید روی داشبورد، ترمزهای دیسکی و کاسه ای عقب، ترمز ABS و EBD، آینه های تاشو برقی، نمایشگر لمسی و… از جمله امکانات سورن پلاس در این دو تیپ جدید به حساب می آید.

لیست قیمت محصولات ایران خودرو در شهریور 1401

لیست قیمت محصولات ایران خودرو - شهریور 1401

منبع: اسب بخار

دسته بندی ها: تازه ها
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.