قیمت دیگنیتی پرستیژ در آبان 1401
منتشر شده در ۱۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۱
قیمت دیگنیتی پرستیژ

بهمن موتور قیمت دیگنیتی پرستیژ در آبان 1401 را اعلام کرد.

به گزارش خودروم، دیگنیتی درواقع نسخه ایرانیزه دانگ‌فنگ ix5 است که از اوایل سال 1400 با تیپ پرایم روی خط مونتاژ شرکت بهمن موتور آمد و با توجه به ظاهر جذاب و آپشن‌های رقابتی خود، آمار فروش بسیار خوبی را ثبت کرد. اما پاشنه آشیل دیگنیتی پرایم، مشخصات فنی معمولی آن بود که اصلاً با ظاهر خشن این خودرو جور درنمی‌آمد.

به همین دلیل، بهمن موتور تصمیم گرفت تا در سال 1401 تیپ جدیدی از این خودرو را با نام دیگنیتی پرستیژ وارد بازار کند که علاوه بر بهبود اندک در ظاهر و آپشن‌ها، از نظر مشخصات فنی کاملاً دگرگون شده است و حالا می‌تواند به‌معنای واقعی کلمه، یک کراس‌اوور جوان‌پسند باشد.

بزرگترین تفاوت این خودرو با مدل قبلی تغییر موتور و گیربکس آن است. دیگنیتی پرستیژ مجهز به موتور 2 لیتر توربوشارژ GDI است که توان تولید نهایت قدرت 230 اسب بخار را دارد. انتقال قدرت نیز به جای گیربکس سی وی تی در نسخه جدید از طریق جعبه دنده 6 سرعته AT به چرخ های جلو انجام می شود و با این ارقام این خودرو تبدیل به قوی ترین مونتاژی بازار ایران می شود

دیگنیتی پرستیژ از نظر ظاهری یک فیس‌لیفت جزئی را تجربه نموده که در نهایت به بهبود جلوه ماشین منتهی شده است. مثلاً رینگ‌های 20 اینچی نسبت به مدل 18 اینچی قبلی ابهت بیشتری به خودرو بخشیده‌اند و دیفیوزر جدید عقب با اگزوزهای چهارتایی، ذات اسپرت خودرو را به رخ میکشند. سپر جلو هم خوش‌فرم‌تر شده و با ورودی هوای بزرگ‌تر و حالت آیرودینامیک خود جذاب‌تر به چشم می‌آید.

قیمت دیگنیتی پرستیژ برای آبان ماه 1401 از سوی گروه بهمن، 1،120،000،000 تومان تعیین شده است.

آپشن های دیگنیتی پرستیژ تقریباً با دیگنیتی پرایم یکسان است و روی آن شاهد مواردی مثل کی‌لس استاتر، سقف پانوراما، کروز کنترل، مالتی‌مدیا با مانیتور 10.25 اینچی لمسی، صندلی‌های جلو با تنظیم برقی و گرم‌کن، دوربین 360 درجه، سنسور نور، سنسور باران، چراغ‌های جلو LED، درب صندوق‌بار برقی، ترمز پارک برقی با اتوهلد، تنظیم حالت رانندگی (اقتصادی، استاندارد و اسپرت)، تهویه مطبوع اتوماتیک، دوربین ثبت وقایع، سنسور فشار باد لاستیک‌ها (TPMS)، کنترل پایداری الکترونیکی (ESP)، کنترل کشش (TCS)، کنترل شروع حرکت در سربالایی (HHC)، کنترل سرعت در شیب (HDC)، 4 ایربگ و… هستیم.

آپشن‌های اختصاصی دیگنیتی پرستیژ که در تیپ پرایم وجود ندارند نیز شامل شارژر وایرلس تلفن همراه، نورپردازی کابین با امکان تنظیم در 7 رنگ مختلف، جلو آمپر دیجیتالی و سیستم صوتی پایونیر با 8 بلندگو و آمپلی فایر 150 واتی می‌شود.

مشخصات فنی

دیگنیتی پرستیژ مجهز به موتور 2 لیتر توربوشارژ GDI است که توان تولید نهایت قدرت 230 اسب بخار را دارد. انتقال قدرت نیز به جای گیربکس سی وی تی در نسخه جدید از طریق جعبه دنده 6 سرعته AT به چرخ های جلو انجام می شود.

امکانات

پشن های دیگنیتی پرستیژ تقریباً با دیگنیتی پرایم یکسان است و روی آن شاهد مواردی مثل کی‌لس استاتر، سقف پانوراما، کروز کنترل، مالتی‌مدیا با مانیتور 10.25 اینچی لمسی، صندلی‌های جلو با تنظیم برقی و گرم‌کن، دوربین 360 درجه، سنسور نور، سنسور باران، چراغ‌های جلو LED، درب صندوق‌بار برقی، ترمز پارک برقی با اتوهلد، تنظیم حالت رانندگی (اقتصادی، استاندارد و اسپرت)، تهویه مطبوع اتوماتیک، دوربین ثبت وقایع و…

دسته بندی ها: تازه ها
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.