فروش سهام سایپا و ایران خودرو در نیمه دوم سال
منتشر شده در ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۷
لوگوی ایران خودرو و سایپا

دستیار ویژه رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از واگذاری سهام سایپا و ایران خودرو در نیمه دوم سال جاری و تعیین تکلیف ETF ها خبر داد.

به گزارش خودروم و به نقل از ایسنا، مهدی مساحی در حاشیه نشست خبری معاون وزیر اقتصاد از واگذاری سهام سایپا و ایران خودرو در نیمه دوم سال جاری خبر داد و گفت: کار ارزش‌گذاری این سهام زمان‌بر بود و هنوز کار کارشناسی آن تمام نشده است که بتوان زمان دقیق واگذاری را اعلام کرد. وی با بیان این‌که اصلاح اساسنامه ETF ها در صحن هیات دولت مطرح شد، اظهار کرد: نظرات در این مورد مثبت بود و احتمالا با انجام این کار قیمت دارا یکم و پالایش یکم به ارزش ذاتی آنها نزدیک شود.

دستیار ویژه رئیس سازمان بورس همچنین در مورد وضعیت بازگشایی نماد سرخ‌ آبی‌ها در بازار فرابورس توضیح داد: باید قراردادهای دو تیم استقلال و پرسپولیس شفاف سازی می‌شد که در این راستا بخشی از آن افشا شده و بخش دیگر هم افشا خواهد شد. مساحی با اشاره به عرضه چند خودرو در بورس کالا ادامه داد: خودروهای بیشتری در بستر بورس کالا عرضه خواهند شد.

به گفته دستیار ویژه رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار مذاکرات بین سازمان بورس و قوه قضاییه برای انتقال اطلاعات متوفیان سهام عدالت برای تعیین تکلیف این سهام صورت گرفته است.

منبع: ایسنا

دسته بندی ها: تازه ها
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.