عرضه لاماری ایما در بورس کالا
منتشر شده در ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۰
لاماری ایما

طبق اعلام مسئولین شرکت آرین موتور و به دنبال پذیرش لاماری ایما در بورس کالا، طی چند روز آینده این خودرو در بورس عرضه خواهد شد.

به گزارش خودروم و به نقل از اخبار صنعت، طی چند روز گذشته تحویل اولین سری تولیدات خودرو لاماری ایما به بازار ایران آغاز شده است. این خودرو در حال حاضر قیمت کارخانه ای آن 1 میلیارد و 70 میلیون تومان اعلام کرده است که طبق اعلام مسئولین این خودروسازی و به دنبال پذیرش این خودرو در بورس کالا، طی چند روز آینده در بورس نیز عرضه خواهد شد.
لاماری ایما از یک موتور 1,5 لیتری توربو GDI برخوردار است که قدرتی معادل 195 اسب بخار را دارا می باشد. آرین موتور اعلام کرده بود که سری اول این محصول، با سطح امکانات رفاهی متوسط عرضه شده و در سری های بعدی، مدل فول آپشن این خودرو به بازار ارائه خواهد شد. در جلسه هیئت پذیرش بورس کالای ایران که در23 مرداد برگزار شد، 8 خودروی جدید از 6 گروه خودروسازی پذیرش شدند که یکی از آنها، خودرو لاماری ایما شرکت آرین موتور است.
لاماری ایما، نخستین محصول تولیدی شرکت آرین موتور است و در واقع نسخه سفارشی ایران و همان دانگ فنگ T5 ایوو است. لاماری برندی است که آرین موتور برای محصولات تولیدی خود در نظر گرفته و ایما نیز، نام نخستین کراس اوور این برند است. آرین موتور این خودرو  کراس اوور دیفرانسیل جلو را در بهمن ماه سال 1400 معرفی کرد و پیش بینی می شد که در بهار یا تابستان سال 1401 به بازار عرضه شود.
دسته بندی ها: تازه ها
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.