شرایط فروش کشنده فوتون H5 اتوماتیک در آذر 1401
منتشر شده در ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۰
ایران خودرو دیزل

شرایط فروش کشنده فوتون H5 ایران خودرو دیزل در آذر 1401 با گیربکس اتوماتیک اعلام شد.

به گزارش خودروم، شرایط فروش کشنده فوتون H5 اتوماتیک ایران خودرو دیزل در آذر 1401 اعلام شد. طرح فروش کامیون کسنده فوتون مدل H5 صرفاً از طریق وبسایت شرکت ایران خودرو و به صورت اینترنتی اجرا می‌شود.

در این طرح قیمت نهایی فروش کامیون کشنده فوتون H5 با گیربکس اتوماتیک 3 میلیارد و 343 میلیون تومان در نظر گرفته شده و مشتریان قادر به خرید آن در سه روش مختلف هستند.

مشتریان باید در زمان ثبت نام مبلغ 1 میلیارد و 671 میلیون تومان به شرکت ایران خودرو دیزل پرداخت کرده و بر اساس روش انتخابی فروش، مابقی مبلغ را با صدور یک، دو یا سه چک به تاریخ‌های مقرر شده توسط ایران خودرو دیزل، به این شرکت پرداخت می‌کنند.

شرایط فروش کشنده فوتون H5 ایران خودرو دیزل در آذر 1401

لازم به ذکر است که سود مشارکت سالیانه در این طرح صفر درصد لحاظ شده و سود انصراف سالیانه 10 درصد خواهد بود. جریمه سالیانه تاخیر در تحویل 14 درصد اعلام شده و زمان تحویل کشنده خریداری شده بنابر روش انتخابی فروش، بهمن و اسفند ماه 1401 است.

ثبت نام از روزشنبه مورخ 19 آذر 1401 تا زمان تکمیل ظرفیت انجام خواهد شد. هر شخص صرفاً می‌تواند برای یک دستگاه کشنده فوتون H5 ثبت نام کند و در طی یکسال گذشته نیز نباید هیچ یک از انواع کامیون‌های واگن هود و کشنده‌‌های فوتون را از شرکت ایران خودرو دیزل خریداری کرده باشد.

1 دیدگاه

  1. قادر صبور گفت:

    از موقعی که ثبت نام شروع میشه سایت بسته میشه بعد از پر شدن ظرفیت سایت باز میکنند

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.