شرایط فروش کامیون باری و کمپرسی 1924 – تیرماه 1401
منتشر شده در ۲۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۷
کامیون بنز 1924

شرکت ایران‌خودرو دیزل در بخشنامه‌هایی خبر از آغاز فروش نقدی مرحله‌ای کامیون کمپرسی و باری ۱۹۲۴ با قیمت قطعی داد.

به گزارش خودروم، فروش شرکت برای محصولات شاسی کامیون باری و کمپرسی ۱۹۲۴ از امروز سه‌شنبه بیست و هشتم تیرماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ صبح در وب‌سایت فروش شرکت ایران‌خودرو دیزل با تعداد و مدت‌زمان محدود آغاز می‌شود. زمان تحویل محصولات بسته به روش انتخابی فروش مهر و آبان‌ماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

قیمت شاسی کامیون باری و کمپرسی ۱۹۲۴ به‌صورت قطعی بوده و هیچ‌گونه سود مشارکت به آنها تعلق نمی‌گیرد. در صورت انصراف یک ماه بعد از خرید، سود سالانه 10 درصد شامل حال مشتریان خواهد شد. جریمه تأخیر در تحویل سالیانه 14 درصد در نظر گرفته شده است. در این طرح فروش فقط افرادی مجاز به ثبت‌نام و خرید هستند که طی یک سال گذشته از محصولات شرکت ایران‌خودرو دیزل و انواع کامیون‌های آن خرید نکرده باشند.

این طرح در صورت تکمیل ظرفیت متوقف خواهد شد. قیمت فروش با احتساب مالیات و عوارض قانونی برای کامیون کمپرسی 1924 حدوداً مبلغ 1 میلیارد و 774 میلیون تومان و باری 1924 مبلغ 1 میلیارد و 618 میلیون تومان تعیین شده است.

متقاضیان خرید شاسی کامیون باری و کمپرسی ۱۹۲۴ با قیمت قطعی جهت ثبت‌نام از ساعت 10 امروز می‌توانند به وب‌سایت فروش اینترنتی شرکت ایران‌خودرو دیزل مراجعه کنند.

 

جهت بزرگنمایی تصاویر زیر بر روی آنها کلیک کنید

شرایط فروش نقدی مرحله‌ای شاسی کامیون کمپرسی ۱۹۲۴ – تیرماه 1401

شرایط فروش نقدی مرحله‌ای شاسی کامیون باری ۱۹۲۴ – تیرماه 1401

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.