شرایط فروش پیکاپ فوتون دیزلی در دی 1401
منتشر شده در ۱۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۰
فوتون تونلند

شرکت ایران خودرو دیزل شرایط فروش شرایط فروش پیکاپ فوتون دیزلی در دی 1401 را اعلام کرد. در این طرح وانت فوتون دیزلی به شکل نقد و اقساط برای متقاضیان این خودرو قابل خریداری خواهد بود.

به گزارش خودروم، شرکت ایران خودرو دیزل شرایط فروش پیکاپ فوتون دیزلی در دی 1401 را اعلام کرد. در این طرح وانت فوتون دیزلی به شکل نقد و اقساط برای متقاضیان این خودرو قابل خریداری خواهد بود.

ایران خودرو دیزل قیمت نهایی فروش پیکاپ فوتون دیزلی را 1 میلیارد و 109 میلیون تومان در نظر گرفته است. خریداران نقدی این وانت فوتون دیزلی، خودروی خود را در بهمن 1401 تحویل خواهند گرفت.

شرایط فروش پیکاپ فوتون دیزلی در دی 1401

متقاضیان خرید اقساطی پیکاپ فوتون دیزل در دی 1401 نیز در مرحله اول 554 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت به شرکت ایران خودرو دیزل می‌پردازند و باقی مبلغ را نیز باید در اقساطی شامل 4 فقره چک سه ماهه یا 6 فقره چک سه ماهه به این شرکت خواهند پرداخت و خودروی خود را نیز در اسفند 1401 تحویل خواهند گرفت.

ایران خودرو دیزل فروش نقد و اقساط پیکاپ فوتون دیزلی را از طریق وبسایت فروش اینترنتی خود و از تاریخ 12 دی ماه 1401 آغاز کرده و ثبت نام این خودرو تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد یافت.

دسته بندی ها: شرایط فروش
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.