شرایط فروش پژو 207 و تارا در بورس کالا (دی 1401)
منتشر شده در ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۰
تارا

شرکت ایران خودرو شرایط فروش 8 هزار خودروی پژو 207 و تارا در بورس کالا را اعلام کرده است.

به گزارش خودروم، ایران خودرو یکشنبه 18 دی 8 هزار دستگاه خودرو شامل 4 هزار دستگاه پژو 207 دستی سفید، 2 هزار دستگاه پژو 207 اتوماتیک سفید و 2 هزار دستگاه تارا دستی سفید را روانه تابلو بورس کالا می‌کند. این شرکت قرار است پژو 207 دستی سفید را با قیمت پایه 185 میلیون و 500 هزار تومان و پژو 207 اتوماتیک سفید را با قیمت پایه 280 میلیون تومان عرضه کند.

قیمت پایه تارا دستی سفید نیز 256 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است.میزان پیش پرداخت کلیه خودروهای عرضه شده 100 درصد درنظر گرفته شده است. درخصوص عرضه های روز 18 دی گفتنی است: هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک خودرو بوده و خریداران باید 18 سال تمام را داشته باشند. از سوی دیگر اشخاصی که در عرضه های قبلی و از ابتدای سال 1398 از شرکت های خودروسازی موفق به خرید شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا (esale.ikco.ir) نسبت به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی اقدام و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می شود، علاوه بر انتخاب نمایندگی مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را انتخاب کنند و اقدام به واریز وجه هزینه بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت به مبلغ 4 میلیون و 371 هزار و 310 تومان به علاوه 13 درصد بابت مالیات و عوارض قانونی برای خودروهای پژو 207 دستی و تارا دستی و 12 درصد برای خودروهای پژو 207 اتوماتیک که براساس مبلغ معامله خریدار باید پرداخت شود، نمایند.

درصورت عدم واریز هزینه ها حداکثر تا 5 روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی، زمان تحویل خودرو تغییر و مشتری متعهد به پرداخت جریمه یک دهم درصد ارزش معاملاتی به ازای هر روز تاخیر قبل از تحویل خودرو می شود. امکان انتخاب رنگ و مشخصه های سفارشی مطابق جدول شرایط عمومی عرضه وجود دارد.

منبع: کالاخبر

دسته بندی ها: شرایط فروش
برچسب ها:

1 دیدگاه

  1. الیاس مصطفی پور هستم گفت:

    با سلام خدمت شما دوستان گرامی اگر
    واقعاً هرکس که بخواهد صاحب ماشین بشود بهتر ین کار این روزها است بخرید

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.