شرایط فروش پژو 207 دستی در دی 1401
منتشر شده در ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۴
پژو 207

بورس کالا خبر از عرضه 2 هزار دستگاه پژو 207 دستی با رنگ سفید از تاریخ 4 دی ماه داده است.

به گزارش خودروم، بورس کالا یکشنبه 4 دی میزبان عرضه 2 هزار دستگاه خودرو پژو 207 دستی سفید با قیمت پایه 185 میلیون و 500 هزار تومان است. درصد پیش پرداخت سفارش خرید در این عرضه 100 درصد و تاریخ تحویل 20 اسفند است.

هر کد ملی (خریداران حقیقی) صرفا مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک دستگاه خودرو بوده و خریداران باید شرایط سنی 18 سال تمام را داشته باشد و اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو شده اند امکان ثبت سفارش ندارند.

شرایط فروش پژو 207 دستی در دی 1401

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه در بورس کالا (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به آدرس esale.ikco.ir اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی های مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه های جانبی اقدام کنند.

هزینه های جانبی شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ 4 میلیون و 371 هزار و 310 تومان به علاوه 13 درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود. بدیهی است در صورت عدم واریز هزینه‌های فوق حداکثر تا 5 روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

متقاضیان و خریداران انواع خودروهای سواری و تجاری برای اطلاعات از آخرین شرایط فروش می‌توانند صفحه مرتبط به طرح‌های فروش شرکت‌های مختلف تولیدکننده و واردکننده خودرو در وبسایت خودروم را دنبال کنند.

منبع: کالا خبر

دسته بندی ها: شرایط فروش
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.