شرایط فروش نقد و اقساط کرمان موتور در دی 1401
منتشر شده در ۰۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۱
کرمان موتور

شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات کرمان موتور در دی 1401 توسط این شرکت اعلام شد.

به گزارش خودروم، شرایط فروش نقد و اقساط کرمان موتور در دی 1401 اعلام شد. در این طرح خودروهای KMC J7، KMC T8، جک S5 نیو فیس و جک J4 جدید عرضه می‌شوند.

در این طرح قیمت مصوب جک J4 جدید 585 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. متقاضیان این خودرو قادر به خرید آن به روش اقساطی 18 و 24 ماه خواهند بود. رنگ‌های قابل سفارش محصول مزبور سفید، مشکی میکا، قهوه‌ای متالیک، خاکستری طوسی روش متالیک، آبی زنگاری متالیک و نقره‌ای آبی متالیک است.

قیمت مصوب جک S5 نیو فیس 1 میلیارد و 95 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. متقاضیان این خودرو قادر به خرید آن به روش اقساطی 18 و 30 ماه خواهند بود. رنگ‌های قابل سفارش محصول مزبور سفید، مشکی میکا، قهوه‌ای متالیک، خاکستری طوسی روش متالیک، آبی زنگاری متالیک و نقره‌ای آبی متالیک است.

شرایط فروش نقد و اقساط کرمان موتور در دی 1401

قیمت کی ام سی KMC T8 یک میلیارد و 85 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. متقاضیان این خودرو قادر به خرید آن به روش اقساطی 18 و 30 ماه خواهند بود. رنگ‌های قابل سفارش محصول مزبور سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی زنگاری هستند.

کی ام سی KMC J7 نیز با قیمت 1 میلیادر و 385 میلیون تومان عرضه می‌شود. متقاضیان این خودرو قادر به خرید آن با اقساط 6 ماهه خواهند بود. رنگ‌های قابل عرضه این خودرو سفید، مشکی میکا، قهوه‌ای متالیک و خاکستری طوسی روشن متالیک هستند.

لازم به ذکر است در شرایط فروش اقساطی محصولات کرمان موتور سند خودرو در رهن است؛ زمان تحویل خودروها 90 روز کاری اعلام شده و با مدل 1402 تحویل خواهند شد.

دسته بندی ها: شرایط فروش
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.