شرایط فروش نقد و اقساط پیکاپ آمیکو 244M توربو
منتشر شده در ۲۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۳
آمیکو آسنا جدید

آمیکو شرایط فروش پیکاپ آسنا دستی یا 244M توربو را اعلام کرد.

به گزارش خودروم، شرکت آمیکو همزمان با رونمایی از نسخه دستی پیکاپ آمیکو آسنا با نام 244M توربو در نمایشگاه صنعت حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، شرایط فروش شرایط فروش پیکاپ آمیکو 244M توربو در آذر 1401 را اعلام کرده است.

به گفته مدیر فروش شرکت آمیکو قیمت این خودرو بدون احتساب مالیات 1 میلیارد و 100 میلیون تومان بوده و خریداران 45 روز کاری و پس از ثبت نام قطعی این خودرو را تحویل خواهند گرفت.

شرایط فروش نقد و اقساط پیکاپ آمیکو 244M توربو

همچنین متقاضیان خرید اقساطی این خودرو می‌توانند با پرداخت 300 میلیون تومان پیکاپ آمیکو آسنا با نام 244M توربورا ثبت نام کرده و الباقی پیش پرداخت به مبلغ 300 میلیون تومان را تا زمان تحویل خودرو به شرکت آمیکو پرداخت کرده و برای باز پرداخت باقی مانده مبلغ نیز از تسهیلات 600 میلیون تومانی با تعداد اقساط 12 و تحویل 45 روز کاری استفاده کنند.

همچنین امکان خرید اقساطی با پیش پرداخت چهار مرحله‌ای به مبلغ 150 میلیون تومان و همراه با تسهیلات 600 میلیون تومانی وجود دارد .

متقاضیان و خریداران انواع خودروهای سواری و تجاری برای اطلاعات از آخرین شرایط فروش می‌توانند صفحه مرتبط به طرح‌های فروش شرکت‌های مختلف تولیدکننده و واردکننده خودرو در وبسایت خودروم را دنبال کنند.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.