شرایط فروش ایران خودرو در دی 1401
منتشر شده در ۱۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۰
ایران خودرو

شرکت ایران خودرو طرح فروش فوق العاده خود در دی ماه 1401 را اعلام کرد.

به گزارش خودروم، شرایط فروش ایران خودرو در دی 1401 برای متقاضیان عادی، طرح جوانی جمعیت(مادران) و جایگزینی خودروهای فرسوده اعلام شده است.

ثبت نام از فردا 18 دی ماه به مدت سه روز برای متقاضیان عادی، جایگزینی خودروهای فرسوده و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام خواهد شد.

شرایط فروش ایران خودرو در دی 1401

متقاضیان نهایی از طریق قرعه کشی و در تاریخ 24 دی ماه مشخص شده و اسامی آنها در پورتال فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو منتظر خواهد شد.

شرایط فروش ایران خودرو در دی 1401 مادران

در این طرح سورن پلاس دوگانه سوز با قیمت 281 میلیون تومان، پارس سال سفارشی ELX با قیمت 209 میلیون تومان، پارس سال سفارشی با قیمت 185 میلیون تومان و رانا پلاس با قیمت 215 میلیون تومان به فروش رسیده و موعد تحویل تمام خودروها 3 ماه خواهد بود.

شرایط فروش ایران خودرو در دی 1401 فرسوده

لازم به ذکر است که به هر کد ملی یک خودرو تعلق خواهد گرفت. متقاضیان طرح‌های فروش فوق‌العاده و یا پیش فروش جایگزینی خودروهای فرسوده غیر تاکسی که در بخشنامه‌های قبلی منتخب شده و ثبت نام یا واریز وجه نموده‌اند؛ امکان ثبت نام در این بخشنامه را ندارند.

متقاضیان طرح مادران باید فرزند دوم یا مابعد آنها پس از تاریخ 24 آبان ماه 1401 متولد شده باشد و شماره تلفن همراه در تمام طرح‌ها باید به نام متقاضی باشد.

دسته بندی ها: شرایط فروش
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.