برنامه ریزی دانگ فنگ برای سه برند نیسان در بازار چین
منتشر شده در ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۰

دانگ فنگ برای پیش بُرد اهداف خود در بازار چین، از سه برند نیسان، ونوسیا و اینفینیتی استفاده می‌کند.

به گزارش خودروم (khodrom.ir)، شرکت دانگ فنگ از استراتژی‌های خود برای شرکت سرمایه‌گذاری مشترک دانگ فنگ نیسان در سال 2022 پرده برداشته و اطلاعاتی دربارۀ برندهای معتبر، محصولات و تجربۀ کاربری داده و به این ترتیب از برنامه‌های آینده‌نگرانه خود سخن گفته است.

دانگ فنگ در روز 18 ژوئن و در رویداد فامیلی دی 2022 (FAMILY DAY)، سالگرد نوزدهیمن سرمایه‌گذاری مشترک چین و ژاپن را جشن گرفت. در این رویداد دانگ فنگ استراتژی عملیاتی جدید خود را اعلام کرد. اهداف اصلی استراتژی عملیاتی جدید دانگ فنگ برای بهبود عملکرد شرکت به دلیل چالش‌های بازار و تلاطم‌های ناشی از ویروس کرونا و کمبود قطعات خودرو اعلام شده است.

دانگ فنگ قصد دارد که منابع و تکنولوژی سه برند نیسان، ونوسیا و اینفینیتی را با یکدیگر ادغام کند و به این ترتیب به پیشرفت‌های فردی و هم افزایی تیمی دست بیابد و به کمک شرکت‌های مزبور اهداف مربوط به فروش سالانۀ خود را محقق کند.

بنابراین سه برند نیسان، ونوسیا و اینفینتی برای موفقیت دانگ فنگ نقش‌های متفاوتی خواهند داشت. نیسان با توجه به سبد محصولات جامع خود پاسخ به تقاضای بازار در سطح انبوه را برعهده می‌گیرد. ونوسیا به عنوان پشتیبان فناوری‌های الکتریکی، اتصال، هوش و اشتراک‌گذاری در میان میان محصولات مختلف، همراه دانگ فنگ خواهد بود. اینفینیتی با توجه به تیم مدیریتی قوی خود در بخش بازاریابی و پشتیبانی همراه دانگ فنگ بوده و در تحقیق و توسعه محصولات به دانگ فنگ کمک می‌کند.

در نیمه دوم سال 2022 دانگ فنگ چندین مدل جدید از محصولات سه برند مزبور را به بازار چین معرفی خواهد کرد که از آن جمله باید به پرچمدار برقی نیسان آریا و شاسی‌بلند کوپه و لوکس اینفینیتی QX55 اشاره کرد. این مدل‌ها بازار دانگ فنگ را از نظر سطح قیمتی و افزایش قدرت انتخاب مشتریان تقویت می‌کنند.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.