بایک بلوپارک با هوآوی همکاری می کند
منتشر شده در ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۰

بایک و هوآوی برای گسترش شبکه توزیع و به کارگیری بیشتر فناوری‌های هوآوی در خودروهای گوناگون همکاری می‌کنند.

به گزارش خودروم (khodrom.ir)، بایک در جریان یک کنفرانس خبری که دربارۀ عملکرد خود در ماه‌های گذشته بود؛ از همکاری بایک بلوپارک(BAIC BluePark) به عنوان شرکت مادر بایک BJEV با کمپانی هوآوی در زمینۀ توسعۀ شبکه‌های توزیع و استفاده از غول فناوری اطلاعات و ارتباطات چین خبر داد.

این کنفرانس خبری در تاریخ 20 ژوئن برگزار شد و در جریان آن معاون مدیر کل بایک بلوپارک، فن جینگتائو، اعلام کرد که بایک با هوآوی همکاری می‌کند تا نفوذ به شبکۀ دوم یا لایۀ زیرین شبکه توزیع آسان‌تر شود. با این حال این توافق محرمانه است و به همین علت اطلاعات دیگری از آن فاش نشد.

در حال حاضر بایک بلوپارک محصولی در بازار دارد که از فناوری هوآوی اینساید(Inside) پشتیبانی می‌کند. این محصول آرکفاکس αS HI نام دارد و هنوز تحویل آن به مشتریان آغاز نشده است. پیش از این نیز خبری در رابطه با همکاری هوآوی و بایک برای تولید مدل‌های بیشتر و استفاده از اسمارت سلکشن(Smart Selection) منتشر شده بود. مدل همکاری این دو کمپانی نشان دهندۀ مشارکت عمیق هوآوی در ساخت و توزیع وسایل نقلیه‌ای مانند AITO M5 است.

از سوی دیگر باید توجه داشت که افزایش قیمت مواد اولیۀ، موجب افزایش 817 دلاری قیمت محصولاتی مانند آرکفاکس αT و αS شده است. هدف گذاری آرکفاکس در سال 2022 برای فروش 40 هزار خودرو است.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.