اکسپنگ مدل چهار چرخ متحرک G9 را عرضه می‌ کند
منتشر شده در ۰۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۷
اکسپنگ G9

اکسپنگ چهارمین محصول خود با نام G9 را در سه ماهه سوم سال 2022 وارد بازار چین کرده و از سه ماهه چهارم تحویل آن به مشتریان چینی را آغاز می کند.

به گزارش خودروم (khodrom.ir)، مدل G9 برای اولین بار در سال 2021 و در جریان برگزاری نمایشگاه خودرو گوانگژو معرفی و از آن به عنوان اولین خودروی تولیدی اکسپنگ برای حضور در بازار چین و سایر بازارها یبین‌المللی یاد شد. مدل G9 دومین SUV تولید شده توسط کمپانی اکسپنگ خواهد بود.

پیش از این قرار بود که پیش فروش G9 از ماه آوریل آغاز شده و در سه ماهه دوم سال 2022 تحویل آن آغاز شود؛ ولی به خاطر شرایط مرتبط با شیوع بیماری کرونا و… این اتفاق به تعویق افتاد.

حالا با گذشت زمان و بهبود شرایط، اکسپنگ خبرهای جدیدی دربارۀ G9 منتشر کرده و ظاهراً می‌خواهد جزئیات بیشتری در رابطه با محصول جدید خود منتشر کند.

با این حال ما می‌دانیم که G9 از زبان طراحی ایکس رُبات فیس اکسپنگ برخوردار بوده و SUV چهار چرخ متحرک است. این خودرو دو پیشرانه الکتریکی، سیستم تعلیق بادی هوشمند و سیستم واقعیت مجازی یا غوطه وری 5 بعدی دارد. علاوه بر این، مدل G9 به تمام امکانات سیستم ADAS XPILOT 4.0 مجهز بوده و از معماری جدید X-EEA 3.0 استفاده می‌کند.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.