افزایش ۳۰ درصدی فروش گروه جک
منتشر شده در ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۸

گروه خودروسازی جک در پنجمین ماه سال ۲۰۲۲ شاهد بهبود حجم فروش ماهانه خود از ماه آوریل بود و این خودروساز چینی در بخش‌ فروش خودروهای پاک و همچنین صادرات خودرو به خارج از خاک چین، با رشد مثبتی مواجه شده است.

به گزارش خودروم، در یک ماه گروه جک در مجموع 35361 خودرو فروخته است که این رقم نسبت به ماه گذشته رشدی 29.12 درصد را نشان می‌دهد؛ اما این ارقام همچنان 20.34 درصد کمتر از مدت مشابه در سال گذشته است. در پنج ماه اول سال جاری میلادی، جک 192114 دستگاه خودرو فروخته و این رقم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 21.22 درصد کاهش یافته است.

این خودروساز چینی در بخش SUVها و در ماه می، در مجموع 16712 خودرو فروخته است که نسبت به سال گذشته 14.38 درصد رشد را نشان می‌دهد. همچنین گروه جک در بخش MPVها با فروش 900 دستگاه خودرو در ماه می، رکوردی منفی از خود به جای گذاشته است؛ چون این ارقام خبر از کاهش 70.59 درصدی فروش MPVها نسبت به سال گذشته می‌دهند. جک در بخش سدان موفق به فروش 3607 خودرو شد و این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 198.35 درصد رشد را نشان می‌دهد.

جک ۱۴۲۴۱ خودروی برقی فروخته است که نسبت به سال گذشته ۵۲.۲۱ درصد رشد کرده و تا پایان ماه می، این گروه با فروش ۶۱۹۶۳ خودروی برقی از ابتدای سال جاری میلادی، افزایشی ۴۰.۹۶ درصدی را در بخش فروش خودروهای الکتریکی تجربه کرده است.

گروه جک در ماه گذشته موفق به صادرات ۸۸۳۹ دستگاه خودرو شد و این رقم نشان دهندۀ افزایش ۳۴.۴۱ درصدی صادرات گروه جک نسبت به سال گذشته است.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.