آغاز پیش فروش اولین خودروی هیبریدی لینک اند کو با سیستم E-Motive
منتشر شده در ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۰

کمپانی لینک اند کو فروش اولین مدل از خودروهای هیبریدی خود را آغاز کرده و در آن از فناوری Lynk E-Motive استفاده می‌کند.

به گزارش خودروم (khodrom.ir)، کمپانی لینک اند کو به تازگی موفق به تولید نخستین خودروی هیبریدی خود براساس فناوری هوشمند , هیبریدی خاص خود موسوم به Lynk E-Motive شده و اکنون خودروی جدید خود را با نام 01 EM-F عرضه و پیش فروش می‌کند.

مدل 01 EM-F به عنوان یک خودروی هیبریدی و در سه نسخۀ PM،  AM و Dawn عرضه می‌شود و قیمت آن از 28 هزار دلار شروع شده و به 31340 هزار دلار می‌رسد.

خودروی 01 EM-F با فناوری محبوب و پیشرفتۀ خود نسل جوان را هدف قرار داده و سیستم هیبریدی هوشمند Lynk E-motive به همراه معماری E/E نسل جدید و ماژول پایۀ CMA را باید جزء فناوری‌های خاص آن بدانیم. لینک اند کو ادعا می‌کند که خودروی مزبور یک شاسی بلند کارآمد، هوشمند و با کیفیت بوده و به راحتی جای خالی یک شاسی‌بلند هیبریدی هوشمند و درجه یک را در بازه قیمتی 29850 دلار پُر خواهد کرد.

در 01 EM-F از موتور هیبریدی اختصاصی 1.5TD و از نوع DHE15 استفاده می‌شود. این پیشرانه راندمان حرارتی بالا و عملکرد ایده‌آلی دارد. راندمان حرارتی پیشرانه 43.32 درصد بوده و میزان مصرف سوخت ترکیبی هم به 4.88 لیتر در هر 100 کیلومتر می‌رسد. جعبه دنده از نوع الکتریکی و هیبریدی بوده و بسیار روان و کار آمد است. جعبه دندۀ DHT Pro بازدهی مکانیکی را به 97.5 درصد رسانده و شتاب صفر تا 100 خودروی جدید لینک اند کو را به 7.8 ثانیه می‌رساند.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.