آغاز عرضه خودروی برقی IM L7 در بازار چین
با پشتیبانی سایک و علی بابا منتشر شده در ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۷

اولین سری از خودروهای برقی IM L7 به خریداران آن در شانگهای و سوژو تحویل داده شد.

به گزارش خودروم (khodrom.ir)، خودروی IM L7 اولین مدل تولیدی برند IM Motors بوده و به عنوان یک خودروی تمام الکتریکی پیشرفته و چینی شناخته می‌شود. برند IM Motors حاصل سرمایه‌گذاری 3 شرکت علی بابا، سایک و ژانگجیانگ Hi-Tech است. پیش از این قرار بود که اولین محصول این برند در ابتدای آوریل به مشتریان این خودروساز تازه وارد در بازار چین تحویل داده شود؛ اما گسترش ویروس کرونا و محدودیت‌های قرنطینه، عرضۀ آن را تا اواسط ژوئن به تعویق انداخت.

شرکت IM Motors در حال حاضر 70 مرکز ارائۀ خدمات تحویل و تست درایو دارد و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال جاری تعداد مراکز مزبور به 120 عدد برسد.

مدل IM L7 به طور رسمی در 17 آوریل سال جاری میلادی وارد بازار چین شد. در حال حاضر IM L7 با دو نسخه داینامیک و پرو عرضه می‌شود و به ترتیب 55260 دلار و 61250 دلار قیمت دارد.

مدل IM L7 را باید سدانی فول سایز بدانیم. این خودرو 5098 میلی‌متر طول، 1960 میلی‌متر عرض و 1482 میلی‌متر ارتفاع دارد. فاصلۀ دو محور در این خودروی برقی 3100 میلی‌متر است. مدل  IM L7 در 6 رنگ خاص به نام‌های مشکی سزان، خاکستری رامبراند، سفید دیانا، خاکستری موراندی، چای رافائل و سفید پیسارو عرضه می‌شود.

در مدل IM L7 از دو پیشرانه استفاده شده است. هر پیشرانۀ برقی برروی یکی از محورها قرار گرفته و در مجموع توانی معادل با 425 کیلووات و گشتاوری 425 نیوتن‌متری دارند. شتاب صفر تا 100 این خودروی برقی تنها 3.87 ثانیه بوده و با توجه به استفاده از باتری‌های لیتیومی سه تایی، بُرد پیمایشی آن به 615 کیلومتر می‌رسد.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.