آغاز تحویل جیلی امگرند L Thor Hi·X به مشتریان چینی
منتشر شده در ۰۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۵

کمپانی جیلی از آغاز تحویل امگرند L Thor Hi·X در پنج شهر چین خبر داد.

به گزارش خودروم (khodrom.ir)، جیلی در تاریخ 26 ژوئن 2022 با برگزاری مراسمی، تحویل خودروی هیبریدی الکتریکی امگرند L Thor Hi·X را به طور همزمان در هانگژو، شنژن، چنگدو، ووهان و ژنگژو چین آغاز کرد. جیلی در این مراسم از تحویل ماهانۀ 10 هزار امگرند L Thor Hi·X به مشتریان خود در فاز اول عرضه خبر داد.

عرضۀ جهانی امگرند L Thor Hi·X از 26 آوریل شروع شد و باید گفت که این خودروی فوق‌العاده، از همتایان خود جلوتر بوده و با توجه به فناوری‌های هیبریدی به کار رفته در آن، ارزش بسیار بالایی دارد. در فروش جهانی بیش از 30 هزار سفارش اولیۀ برای امگرند L Thor Hi·X به ثبت رسیده و بیش از 95 درصد مشتریان جیلی نسخه‌های متوسط و سطح بالای سوپر Xun و سوپر Rui را سفارش داده‌اند.

در امگرند L Thor Hi·X از سه فناوری اصلی با عنوان معماری جهانی سوپر هیبریدی BMA استفاده شده است. پلتفرم مزبور مصرف سوخت را به 3.8 لیتر می‌رساند. شتاب صفر تا 100 هم 6.9 ثانیه خواهد بود و با توجه به باتری‌های قدرتمند، می‌توان 1300 کیلومتر با امگرند L Thor Hi·X رانندگی کرد.

امگرند L Thor Hi·X به گرمایش نقطه‌ای، پوشش صندلی‌های سازگار با پوست، سیستم مدیریت کیفیت هوا، تصفیۀ یون منفی، سیستم کمک رانندگی هوشمند سطح 2، سیستم عامل گلکسی جیلی، صفحه نمایش 12.3 اینچی، سیستم کنترل از راه دور هوشمند و… مجهز شده است.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.