آغاز به کار نمایشگاه بین‌المللی خودرو چونگ‌ کینگ
منتشر شده در ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۹

بیماری کرونا برگزاری نمایشگاه بین المللی خودروی چونگ کینگ را به تأخیر انداخته بود و اکنون با تعیین یک تاریخ جدید باید منتظر برگزاری این نمایشگاه در تاریخ ۲۵ ژوئن باشیم.

به گزارش خودروم، نمایشگاه چونگ‌کینگ امسال از تاریخ 25 ژوئن (4 تیر) تا 3 ژوئیه (12 تیر) 2022 برگزار خواهد شد و محل برگزاری آن مرکز نمایشگاهی بین‌المللی Chongqing Yuelai است.

به گفته برگزارکنندگان این رویداد، امسال تمرکز نمایشگاه بر افزایش اعتماد مصرف کنندگان خودروهای چینی معطوف شده و آینده صنعت خودروسازی چین به نمایش گذاشته می‌شود.

همچنین خودروسازان جهانی، شرکت‌های فناوری اطلاعات، سرمایه‌گذاران بزرگ بازار خودرو، کارشناسان زنجیره تأمین و… در نمایشگاه چونگ‌کینگ حضور دارند.

بیست و چهارمین دورۀ نمایشگاه چونگ‌کینگ قرار بود ۲۷ می آغاز به کار کند؛ اما افزایش موارد ابتلا به کرونا در کشورهای آسیا منجر به قرنطینه و اقدامات حفاظتی و بهداشتی شد. این نمایشگاه هر ساله توسط انجمن خودروسازان چین و با حمایت شهرداری چونگ‌کینگ برگزار می‌شود.

سال گذشته نمایشگاه چونگ‌کینگ میزبان ۸۵ مهمان از نهادهای دولتی و صنعتی، مدیران و کارشناسان صنعت خودروسازی بود و در مجموع بیش از ۵۰۰ هزار شرکت کننده در آن حضور داشتند. حدود ۴۰ خودروی جدید و ۶۰۰ رسانه از سراسر چین با بیش از ۱۵۰۰ خبرنگار در نمایشگاه چونگ‌کینگ حاضر بودند.

امسال بازدیدکنندگان نمایشگاه می‌توانند منتظر ملاقات با بیش از ۱۰۰ برند خودروسازی چینی و بین‌المللی باشند. اولین دورۀ این نمایشگاه در سال ۱۹۹۸ برگزار شد و این یعنی چونگ کینگ یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های خودرو در کشور چین است. نمایشگاه خودروی پکن هم مانند چونگ‌کینگ به تعویق افتاده و هنوز تاریخ جدیدی برای برگزاری آن اعلام نشده است.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.